WORLD'S SPICIEST CHIP CHALLENGE! #LASTCHIPCHALLENGE

in Hive Learners2 months ago (edited)

▶️ Watch on 3Speak



Thumbnail is not shown correctly on some frontend so manual fix.

WHAT IS THIS?

This is JOLO CLIP CHALLENGE and it is considered to be the world's spiciest chip.

HOW WAS YOUR EXPERIENCE?

When I opened the chamber of secrets, it felt like acid was coming out of my most sensitive part of body. You get the idea ;)

WHY YOU DID IT?

Primary Reason: For the love of HL audience!

Secondary Reason: I am the first person in hive's history to do this challenge. Just like posh invitiative, I am going to upload a utube short and for full video I will link them to hive. I believe as this challenge is famous on web2, I will redirect web2 audience and make them permanent web3 users.

If you are watching this from outside of HIVE and wanna know what's going on in web3,
CLICK HERE: https://hiveonboard.com?ref=dlmmqb

What is Hive?
Hive (HIVE) is a blockchain running on a delegated proof-of-stake (DPoS) consensus mechanism. It launched in March 2020 as a hard fork of the centralized Steem blockchain and as a gateway from Web 2.0 to Web 3.0. The blockchain claims to offer “lightning-fast processing times and fee-less transactions.” Examples of use cases include social media with monetized rewards for content creators, interactive blockchain games, identity management, micro-loans and more. The platform powers decentralized applications (dApps) like Splinterlands, PeakD and HiveBlog.
~CoinMarketCap


▶️ 3Speak

Sort:  

Finally!

Was eagerly waiting to see you cry. Thanks for accepting my challenge. The inner devil finally got peace 😂

Off Topic:- Though, This challenge was kind of risky. But I do think we should entertain more challenge videos on Hive. That's just the beginning. Will be expecting to see more challenge videos from you

 2 months ago  

I wish I can pin this comment haha. missing pin comment option for hive. #soon

(U WILL BURN IN HELL FOR THIS xD)

Wow! I don't know if I would do this challenge, but it might be fun. Seeing your face, I saw that it was very spicy. If I did it, I might find an alternative because this chip in Mexico is very expensive.

Awesome video! I believe that in Pakistan you are used to spicy food, right? Here in Mexico, most people eat a spicy things, I'm used to spicy food, but I feel that if it is too spicy it can ruin the food.

 2 months ago  

I believe that in Pakistan you are used to spicy food, right?

My sister just smelled it and said why the doctors haven't sued this company for making this. We shouldn't do this with our bodies :)
YUP, it was that spicy, just a smell gone into nose is enough

 2 months ago  

With the way he reacted in that video, I doubt anyone can be used to that 😂

 2 months ago  

But mahir will trap you into his phycological trap to do it. Haha

 2 months ago  

LMAO xD Hope you are okay bro! This is so fun. 😂😂😂😂😂😂😂

I wish I could do this but I am terrified of the spicy stuff. Subah bahut dikkat hoti hai.

image.png

 2 months ago  

Thank you very much for this picture. I love memes 🤩🤣

 2 months ago  

Much respect bro. Itna aasan nahi hai yeh karna and usko video bana k upload karna. 🔥 Keep them coming



The rewards earned on this comment will go directly to the people( @dlmmqb ) sharing the post on Twitter as long as they are registered with @poshtoken. Sign up at https://hiveposh.com.

 2 months ago  

Hehehe @dlmmqb , you did the challenge 😂👏👍👏👏👏
Wow...the jolo clip...
It was chocking you 😂😂...pepprish? Lolz
Sorry friend....but I am happy you took up this challenge finally 🥰 and I am sure @mahirabdullah will be happy to see this video.

Thanks for representing us friend 👍🤗

!ALIVE

@dlmmqb! You Are Alive so I just staked 0.1 $ALIVE to your account on behalf of @nkemakonam89. (1/10)

The tip has been paid for by the We Are Alive Tribe through the earnings on @alive.chat, feel free to swing by our daily chat any time you want.

 2 months ago  

Ya most people don't know my challenge was to survive 10 seconds haha. Mahir is too happy 😁

 2 months ago  

This is amazing development. Please I need the milk o

 2 months ago  

This is amazing development

Sorry I didn't understand this. :(

WOW i could see the look in your eyes as you were eating that and my god it looked painful
But well done for doing it.

I wouldn't

 2 months ago  

HOW WAS YOUR EXPERIENCE?

When I opened the chamber of secrets, it felt like acid was coming out of my most sensitive part of body. You get the idea ;)

I think this description says it all!

Great idea! Sharing on some social, get paid to do the chip clip challenge !pgm

 2 months ago  

Thank you so much. Let's onboard people in creative ways! :)

 2 months ago (edited) 

Literally No one,
The camera man: No, No, You can

and @mahirabdullah well said 😁:

The inner devil finally got peace

#JOLO Jalna to parry ga

 2 months ago  

Wow, what a creative line. Is this official ad line or u just come up with this on the spot?

You are brave - congratulations on making Hive history. I hope you took some milk and recovered quickly thereafter.

 2 months ago  

Yup history has been made. Congratulations for witnessing it. I didn't recovered quickly, when I got a chance I took long nap to waste time so I feel less issues.

Hey good try! 😂 was hoping you would just go all in, but I have heard it’s ridiculous, 😂

 2 months ago  

It was like **** xD
I will try more interesting challenges in future if I stay away and reaper don't kill me haha

 2 months ago  

I have seen many ASMR on youtube in which this chip is eaten and I always felt like watching these videos that I will win the challenge easily. But seeing you today, it seems that winning this challenge is not easy peasy. If you had eaten this whole chip, you wouldn't have been able to write an article for ten days hehe, so you did well to skip this challenge because there is nothing more important than health.💕

TBH I have enjoyed your entire video and the sounds that were coming in the background are the glory of the streets of Pakistan.😂

Someday I will also do this challenge with my brother.

 2 months ago  

But seeing you today, it seems that winning this challenge is not easy peasy

This is the beauty of Hive, you feel connected with the user.

the sounds that were coming in the background are the glory of the streets of Pakistan.

The way I continued making positive energy and ignores it, was another level swag haha

 2 months ago  

The way I continued making positive energy and ignores it, was another level swag haha

Haha exactly.....cool

here i can observe that my brother is eating very delicious chocolate but really long breath, then face red that is saying me that ufff that was strong challenge ,, wow

image.png

i can feel ,it was not easy challenge, you are brave but you done well, but it was very much strong challenge ,, sorry i watched late the video, i can not accept this challenge

 2 months ago  

Ya very yup chocolate. Thanks for giving me meme material from the video. :)

🌶🌶🌶 spicy red .dear it was very difficult challege... Health is every things.... Stomach not accept it...stay happy

That is hilarious. After this one chip, hell will be easy. XD I also love that it's shaped like a tombstone.

The trick to this challenge is to use local anesthesia ahead of time.

untitled.gif

I don't blame you for not finishing, but is it part of the challenge to take small bites? I feel like shoving the whole thing in super quick is the way to go here.

 2 months ago (edited) 

hell will be easy. XD I also love that it's shaped like a tombstone.

You are a keen observant!

local anesthesia ahead of time.

I will try this next time. Haha

but is it part of the challenge to take small bites

The challenge given to me was survive 10 seconds. I also liked how I was soo confident and then I said cut it. It's not easier to do that also. Also since you are my regular viewer, you know how hard it was to speak english in this condition. Looks like I did good job if you understand this much. :)

shoving the whole thing in super quick is the way to go here

No, it was too dry and hard in structure to do that.

 2 months ago  

😅😅😅😅

I could see the sweat all over your face, and I'm sure the room was not hot. Hahahaha

You were warned to say your final words, but you ignored it. You proved to be greater, but finally it conquered you. 😅

I wonder how spicy that little devil is, but I bet it is just like it's name.

Finally, we have seen the face behind the account 😁

Expecting more videos from you!

 2 months ago  

Finally, we have seen the face behind the account

Guys guys guys, I have 21 video already on 3speak. You can see me talking about alot of topics.

The room wasn't hot. If gonna die then gonna die, why last words xD
The devil is this spice that you can't even sniff it.

 2 months ago  

Woohooo socho bhai agar pura kha liya hota to kya he hota , mere to yahe se halat kharab ho gye dekh ke he 🥺😇😇

Great video brother

 2 months ago  

Idhr ao ma tumhy ak kahani sunata houn. Myra ak bhai tha, usy myri video bhot achi nahi phir us ny us video ko reblog bhi kar diya. Nahi nahi ma tumhy ak dosry bhai ka bata raha houn. Woo wala yaar

I am curious how spicy that is - makes me wanna try it too. 😁
I like eating spicy (but not too spicy) foods occasionally. 😊

Great job and congrats on taking the challenge!

!PGM !PIZZA !CTP

Sent 0.1 PGM - 0.1 LVL- 1 STARBITS - 0.05 DEC - 15 SBT - 0.1 THG - tokens to @thecuriousfool

remaining commands 2

BUY AND STAKE THE PGM TO SEND A LOT OF TOKENS!

The tokens that the command sends are: 0.1 PGM-0.1 LVL-0.1 THGAMING-0.05 DEC-15 SBT-1 STARBITS-[0.00000001 BTC (SWAP.BTC) only if you have 2500 PGM in stake or more ]

5000 PGM IN STAKE = 2x rewards!

image.png
Discord image.png

Support the curation account @ pgm-curator with a delegation 10 HP - 50 HP - 100 HP - 500 HP - 1000 HP

Get potential votes from @ pgm-curator by paying in PGM, here is a guide

I'm a bot, if you want a hand ask @ zottone444


 2 months ago  

That's not something to try xD

You can take it ofcourse. But it's not biologically good for after results. :)

You are very brave! Too spicy for me!

 2 months ago  

Anything for #HIVE Love. :)

untitled.gif

You are crazy!!! Lol pay for a chip to suffer lol
!PIZZA

 2 months ago  

What if we take advantage of SEO of web2 and get permanent hive users?

Watch a short 30 sec short version and watch full on hive? I hope I get same results as I am expecting. I think it's worth increasing our userbase

That should work... When I had more time, I used to do something similar on a short form crypto platform. I posted my art, and a short amount of the story that went with it, and included a link to the full Hive post. It tended to help get natural discussions about Hive going sometimes. In particular it was effective with existing Hive members who had drifted away...

!LUV

What a #fun challenge! NOT! !LOLZ

I like spicy food... but only to a limit.

!gif fire breathing

My friend got a heart transplant but regretted it immediately.
You could say he had a change of heart.

Credit: reddit
@dlmmqb, I sent you an $LOLZ on behalf of @captaincryptic

Are You Ready for some $FUN? Learn about LOLZ's new FUN tribe!
(13/10)

 2 months ago  

But my uncle said I will breath fire hahaha

Haha, nice to see you taking on a challenge like this and nice to finally see the person behind the cryptic username. 🤣

Maybe one day I can serve you my reaper salsa. A massive bowl full. 🌶🌶🌶

!1UP 🍄!PIZZA 🍕!BEER 🍺And expect the @curation-cartel soontm

untitled.gif

 2 months ago  

nice to finally see the person behind the cryptic username

You mean the first time you see haha. I make a lot of 3speak videos where I walk and talk about things I want. Nice to know u saw me :)

I see you ignored my offer for my 🌶🌶🌶 salsa...

untitled.gif

 2 months ago  

But I already got the 1UP after ONE THOUSAND YEARS of wait. so ya bye bye xD

 2 months ago  

Wahooooo that's was really a challenge you should have drop your last word before embarking on such challenge just incase..........🥺🥺
I like spicy food and I enjoy them like it's no man's business..you should try eating spicy noodles in your next video (just thinking out loud)🤣🤣🤣
Nice video @dlmmqb

 2 months ago  

Vampire noodles. Yup, it's on my list but i don't wanna over do something to bore u all. I have better challenges in the queue first. The foods u don't know even existed because of culture.

 2 months ago  

Wao we will be waiting to be entertained by them.

 2 months ago  

I expected you to shove the whole thing in your mouth actually but when I saw your reaction to the little you took, It's better you didn't shove it.
I don't why I think it this would be easy for me.
Thank you for making this video, I hope you feel better.

 2 months ago  

The thing was dry and hard in structure so it's not practically possible to shovel it all in.

 2 months ago  

One last laugh before I am going to cry...

Hahaha 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
You are already anticipating your worse fears rofl😆😆😆😆😆😆😆

When you said that I can't wait for you to eat it 😆 and yes it almost choked you hehe... imagine the stench. Hahaha 😂😂😂 ...are you still talking rofl?.

You are really strong to still talk after having few bites off it..you were burning up inside....is it so peppery???

 2 months ago  

I do know how to talk and entertain my audience. I thought I will have a easier time but no reaper was stronger. And yes it was not peppery but something different. If it was only about spice I would have taken it. The thing is there was too much other crap in that thing.

 2 months ago  

Yeah I figured after I watched it twice

Thank you for your witness vote!
Have a !BEER on me!
To Opt-Out of my witness beer program just comment STOP below


Hey @cescajove, here is a little bit of BEER from @isnochys for you. Enjoy it!

Did you know that you can use BEER at dCity game to **buy dCity NFT cards** to rule the world.

Wow... this was really spicy indeed. Just look at the way you were sweating😂
Good a thing you tapped out when you did, or you would have been breathing fire out of your ears.

We need more videos like this!!!😂

 2 months ago  

Did u not know Hl knights second name is dragons? Haha

 2 months ago  

untitled.gif

You immediately got all sweaty and teary. Damn that's Hot. I've got a friend in Germany, Norman, who does these videos too. He grows his own deadly Peppers in a small garden, eats raw and records.
My goodness, hope you took that milk immediately and your system is better. Good thing is that, pepper helps cleanse your system and stuff, all the sweating... Damn! This was took risky a challenge, I couldn't ever try it.
Well, would you say Hell is easy now? (it says so on the pack).
Good going🔥🌶️🌶️🔥

 2 months ago  

I am in still in disbelief people like it this much. I dud for their love and they loved back.

Hell is easy now?

Looks like i should do a hell journey challenge to test this theory. !LOLZ

How many tickles does it take to tickle an octopus?
Ten- tickles

Credit: reddit
@queenstarr, I sent you an $LOLZ on behalf of @dlmmqb

@cryptoshots.nft 🔫 3D Shooter LIVE on Hive. Play and earn DOOM!!
(1/2)

Is this the same as the Pacqui scorpion chip challenge, perhaps re-branded for a different market?

I did the one A few years ago-i swallowed it fine, but in my stomach, it felt like someone was punching me and I had to force myself to throw it up.i had a couple beers beforehand, but I grow ghost peppers and eat mad amounts of hot Indian and Thai food all the time, so I'm used to a good amount of spice. It was an awful experience though, however

 2 months ago  

People actually debate which one is more spiciest. But I ordered most deadly based on internet reviews which I was feed by google algorithms.

Also I might eat whole thing but my stomach is not very good but I didn't wanna to do a vomit in recording also i was at friends place so I didn't wanted to create a scene in his house. So ya I was kind off taking care of alot of things in my head.

Good to know more about you through this comment. Thanks.

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣the sweat!!! came in from dreemport

 2 months ago  

Ehhhhhh

That couldn't have been fun 😂 Unless you like food that tastes like fire 😲

This post has been manually curated by the VYB curation project

 2 months ago  

I am the fire dragon of the west xD

Funny you mentioned that, Apophysis gave me a dragon the other day 😲

 2 months ago  

Gg

Your friend holding the camera was still motivating you to chew the chip, even when you said, "that was enough" you know for a bit, I fear it when you keep coughing, it nice you tried the challenge and it is also nice you were able to see how far you can go.

But, let me ask you a question, is the chip only made of pepper? Because I see you going to take water after the camera shut out...😂😂😂
Nice try 🥰

 2 months ago  

I fear it when you keep coughing

I was also fearing if I don't vomit haha. I didn't wanted to waste an over expensive chip video so I ended soon! No i didn't vomit. The sniffing was even crap and I had skin allergy behind my neck back as I just touch my hand there.

is the chip only made of pepper?

It was not only about spice. Spice is one thing which people can take but even the smell of snack was not worth risking.

Oh yeah, good to know, have a nice day.

 2 months ago  

Brooooo! That's crazy, I can't believe you did that. Hope you are well and not in bed LOL !PIZZA

@shiekhnouman, sorry! You need more to stake more $PIZZA to use this command.

The minimum requirement is 20.0 PIZZA staked.

More $PIZZA is available from Hive-Engine or Tribaldex

 2 months ago  

No, I am not in bed. I am under the bed like cookie monster xD

take milk :D
!PGM

Sent 0.1 PGM - 0.1 LVL- 1 STARBITS - 0.05 DEC - 15 SBT - 0.1 THG - tokens to @bokica80

remaining commands 14

BUY AND STAKE THE PGM TO SEND A LOT OF TOKENS!

The tokens that the command sends are: 0.1 PGM-0.1 LVL-0.1 THGAMING-0.05 DEC-15 SBT-1 STARBITS-[0.00000001 BTC (SWAP.BTC) only if you have 2500 PGM in stake or more ]

5000 PGM IN STAKE = 2x rewards!

image.png
Discord image.png

Support the curation account @ pgm-curator with a delegation 10 HP - 50 HP - 100 HP - 500 HP - 1000 HP

Get potential votes from @ pgm-curator by paying in PGM, here is a guide

I'm a bot, if you want a hand ask @ zottone444


 2 months ago  

I took! where the video ends, I took the milk and then yogurt! :)

😂 The funniest part of this video was when the person recording was trying to convince you to go on. Couldn't he see how much pain you were in. nice work man

here's a not so spicy !PIZZA

 2 months ago  

I told the camera man off camera to provide me moral support so he was doing what he was told.

Haha, he did a great job then :)

That looks a very tough challenge and I love chilis!

 2 months ago  

Yup it was. I prefer doing a bit less dangerous challenge next time. :)

 2 months ago (edited) 

When i started watching you take the chip bit by bits, i felt like common mehn it can't be that spicy, since you said there's more to it than the spiciness and your reaction after taking that small bite, sweaty, oh the cough, it got to be really spicy then.

As for me, I'm not cut out for this kind of challenge.

 2 months ago  

Maybe i will more much more fun and a bit less deadly challenge next time! Haha

 2 months ago  

Better and good luck with that.

Ary bhai bhai bhai 😂😂😂 aatang Tabahi ek dam aag laga di 😂 loved every second of it. Didn't know you were a jolly sort of person & I hope you're fine

 2 months ago  

Thank you for your detailed expressive comment. Yes I am fine, I drink alot of milk and eat yogurt after it.

The true way to do this is to blend it and put it in the butt.. XD

 2 months ago  

Lol that's a funny one.

I await the post sir. :P

 2 months ago  

I hope you didn't have to take flagyl after thid challenge. These chips look extremely spicy even the smell would have been very strong. Are there any more challenges? I want to take part in different challenges like this as well 🤣🤣

 2 months ago  

No I didn't took flagyl but just for the sake of comparing, I do ate 1 kg yogurt after it.

Challenges are given in community hangout or our weekly meetup chat. You can also challenge any community member doing hangout. Or I can challenge u something too. Pay for the product, and winning tip too. ;)
That's how it works.

 2 months ago  

I do eat spicy food a lot and I can't tell how spicy this is but I think I can do it

I have checked where to get it but I don't think it is available in my country plus it is expensive and would cost me a lot to ship it in. Do you have any idea on how it get it easily???

 2 months ago  

Yes it was expensive even here too. I think it would be better if you buy a localized version of this snack? Also try something different. :)

PIZZA!

PIZZA Holders sent $PIZZA tips in this post's comments:
thecuriousfool tipped dlmmqb (x1)
b0s tipped dlmmqb (x1)
gwajnberg tipped dlmmqb (x1)
@maggotmilk(1/5) tipped @dlmmqb (x1)
flauwy tipped dlmmqb (x1)
drunksamurai tipped dlmmqb (x1)
shiekhnouman tipped dlmmqb (x1)

Join us in Discord!

Yay! 🤗
Your content has been boosted with Ecency Points, by @mahirabdullah.
Use Ecency daily to boost your growth on platform!

Support Ecency
Vote for new Proposal
Delegate HP and earn more

1UP-PIZZA.png

You have received a 1UP from @flauwy!

The @oneup-cartel will soon upvote you with:
@ccc-curator, @pimp-curator, @vyb-curator, @pob-curator, @pal-curator, @cent-curator, @fun-curator
And they will bring !PIZZA 🍕.

Learn more about our delegation service to earn daily rewards. Join the Cartel on Discord.

 2 months ago  

!PIZZA

This post has been manually curated by @bhattg from Indiaunited community. Join us on our Discord Server.

Do you know that you can earn a passive income by delegating to @indiaunited. We share 100 % of the curation rewards with the delegators.

Here are some handy links for delegations: 100HP, 250HP, 500HP, 1000HP.

Read our latest announcement post to get more information.

image.png

Please contribute to the community by upvoting this comment and posts made by @indiaunited.

lmao

!PIZZA
!PGM

Sent 0.1 PGM - 0.1 LVL- 1 STARBITS - 0.05 DEC - 15 SBT - 0.1 THG - tokens to @maggotmilk

remaining commands 0

BUY AND STAKE THE PGM TO SEND A LOT OF TOKENS!

The tokens that the command sends are: 0.1 PGM-0.1 LVL-0.1 THGAMING-0.05 DEC-15 SBT-1 STARBITS-[0.00000001 BTC (SWAP.BTC) only if you have 2500 PGM in stake or more ]

5000 PGM IN STAKE = 2x rewards!

image.png
Discord image.png

Support the curation account @ pgm-curator with a delegation 10 HP - 50 HP - 100 HP - 500 HP - 1000 HP

Get potential votes from @ pgm-curator by paying in PGM, here is a guide

I'm a bot, if you want a hand ask @ zottone444


I wouldn't try it.. I remember when I was younger, I accidentally ate a chili and that feeling is unforgettable.. But how much is it? Haha

 2 months ago  

22.37 usd but it costed me 9.30 usd because of my discounts, premium card etc